Krása Potraviny : to, co jíte ovlivňuje , jak vypadáte

Pro začátek pro vás všichni slyšeli staré pořekadlo, Jste to, co jíte. Ale co o spojení mezi vaše jídlo a vaše tvář? Většina článků o výživě důrazem na roli svého jídelníčku při udržování optimální vnitřní zdraví a odvracet onemocnění. Například, mnoho článků o tom, jak mluvit antioxidantů, které jsou v ovoci a zelenině mohou bojovat poškození volnými radikály k vašim imunitních buněk, orgánů a vaše vašeho DNA.Well hádejte co? Stejné fytochemické, vitamíny, minerály a živiny, které udržují vaše vnitřnosti v růžové jsou stejně důležité pro čistou pleť a světlé úsměvy, silné nehty a jasné oči. Pokud chcete vypadat vaše absolutní nádhernou nejlepší, aby se tyto dietní pokyny: * Antioxidanty: Nachází se v hojnosti v barevné ovoce a zeleniny, tyto živiny pomáhají bojovat s příznaky stárnutí způsobené oxidací - rzi, chcete-li, z našeho buňky. Krása potraviny, které jsou silnými antioxidanty zdroje patří:. Granátová jablka, sušené švestky, Concord hroznová šťáva, borůvky, ostružiny, fialové zelí, kapusta, růžičková kapusta, sušené švestky, kiwi, maliny, jahody, špenát syrové, pomeranče, jablka a řeřicha * Základní mastné kyseliny: Některé polynenasycené oleje jsou tzv. nezbytné, protože musí být součástí našeho jídelníčku. EMK, jako omega-3 a omega-6, může snížit zánět, který může ucpat kůži a vede k vráskám. Zdroji jsou mořské plody - jako je losos, sardinky, pstruhy a bradavičnatý - stejně jako mandle, vlašské ořechy a semínka * Vyvarujte se jednoduchých sacharidů:. Některé výzkumy naznačují, inzulínu špice způsobenou jednoduchých sacharidů, jako je chleba, těstoviny a cukroví, může vyvolat řady metabolických reakcí, které mohou vést k breakouts * Maximalizujte vody, mírné alkohol:. voda, a to hodně, pomůže udržet vaše pleť hydratovaná, zatímco alkohol více než jeden 4-unce pít denně může vysušit to. Také, někteří říkají dermatologové alkoholy dilatace kapilár křehké obličeje může způsobit a zhoršit rosacea * Zdravé tuky:. Zatímco jeho vždy důležité, aby se minimalizovalo ucpání tepen, nasycené tuky, dont odrazuje od zdravých mononenasycených tuků, jako je olivový olej a jiné tekutiny, závod- na bázi oleje, které udržují pleť emulze * Vitamín C:. Ujistěte se, že také živí svou tvář s vitaminem C, aby byla udržena kolagen, nejdůležitější složkou pojivové tkáně přispívá k základech vaší pokožky. Nejlepším zdrojem vitaminu C obsahuje citrusové plody a džusy, brokolice, květák, meloun, jahody, rajčata, papriky a hrášek * Úbytek hmotnosti bonus:. Britská libra pro ovoce a zeleniny mají méně kalorií než ostatní skupin potravin. Navíc mají spoustu vlákniny, takže theyll vám pocit sytosti. Takové ovoce a zeleniny, bohatá strava pomáhá zahnat chutě tím, tělo dostane celé spektrum živin, minerálů, vitamínů a fytochemikálií, které potřebuje pro function.Data z Národního registru kontrola váhy, která vede záznamy o více než 3,000 jednotlivci, kteří měli úspěch udržet mimo minimálně 30 liber naznačují, že vítězný strava pro dlouhodobé hubnutí je s nízkým obsahem tuku, komplex-carb dieta bohatá na ovoce a vegetables.This dat byla nedávno posílena mezinárodní studie, provádí Northwestern University, posouzení stravy více než 4000 lidí ve Spojených státech, Velké Británii, Japonsku a Číně. Studie zjistila, že bez výjimky, strava s vysokým obsahem komplexních sacharidů vlákniny a rostlinných bílkovin byla spojena s nízkou body-mass souladu index.The spodní je, že Theres nic krásnějšího, než živé dobrém zdravotním stavu, a je tu nic zdravější, než systém, který obsahuje dostatek pohybu, odpočinku, vody, libové bílkoviny a dostatek ovoce a vegetables.Jennifer Grossman je ředitelem Ústavu výživy Dole. - NU



Kontakt: info@infozdravi.xf.cz

Na těchto webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek k poskytování reklam na zboží a služby, které vás zajímají. Více na Zásady ochrany osobních údajů