Co ? Hypoalergenní ? Každopádně znamenají ?

Slovo? Hypoalergenní? je termín, který asi většina z nás narazit. To je použito v reklamě a umístěn na etiketách na šampony, moisturizers, make-up, a dokonce i šperky. Většina lidí si myslí, to znamená, že výrobek, který je hypoalergenní vyhrál? T reagují s jejich alergií. Ale je to opravdu to, co to znamená? Kosmetika inzerenti nejprve používal slovo v 60. letech? Je. To pochází z řecké předpony hypo, který překládá k níže nebo méně. Takže slovo překládá? Méně alergenů?. Protože to? Je vznik byl široce přijat a používán inzerenty, výrobce a obchodníky prodávat výrobky, které tvrdí, že na pokožce šetrnější než jiné podobné to. Ale je to skutečně pravda? Americká Food and Drug Administration uvedl,? Hypoalergenní kosmetika jsou produkty, které výrobci tvrdí, produkují méně alergických reakcí než ostatní kosmetické přípravky. Spotřebitelé se přecitlivělé kůže, a dokonce i ty s normální kůže, mohou být mylně domnívat, že tyto produkty budou šetrnější k pleti než non-hypoalergenní kosmetiku. Neexistují žádné federální normy nebo definic, které upravují použití termínu hypoalergenní. Termín znamená vše, co daná společnost chce, aby to znamená. Výrobci kosmetiky označeny jako hypoalergenní nejsou povinny předložit zdůvodnění jejich nároků na hypoallergenicity FDA. Termín hypoalergenní může mít značnou tržní hodnotu v podpoře kosmetických prostředků pro spotřebitele na maloobchodní bázi, ale dermatologové tvrdí, že má velmi malý význam.? FDA pokoušel dát předpisy na produkty, které prohlašovaly, že je hypoalergenní, v roce 1974. Uvedl, že výrobek může být označen hypoalergenní pouze pokud byly provedeny studie na lidských subjektech a prokázaly signifikantně nižší reakci na alergie než výrobky, které nejsou plnit. To pak řekl, že podniky musely provádět tyto testy na vlastní pěst a (hlavně) na vlastní náklady. To samozřejmě způsobilo velké problémy a firmy okamžitě začal žaloby proti rozhodnutí, prohlašovat, že zkoušky? By představovalo nepřiměřené ekonomickou zátěž na nich.? Dva největší vyzyvatelů tohoto pokusu o nařízení bylo Almay a Clinique, dva výrobci tipér hypoalergenní? cosmetics.The FDA se snažil znovu regulovat použití slova 6. června 1975 od stále požadují od společností k tomu vědecké studie, ale postupy pro testování byly změněny s cílem snížit náklady pro výrobce. To ještě sami přesvědčíte? T sedět dobře se společnostmi, které zřejmě chtěli žádné předpisy o tom, co produkují. Kosmetické společností proti rozhodnutí FDA v USA odvolací soud, který rozhodl, že nařízení bylo neplatné. Soud řekl, že FDA? Je definice? Hypoalergenní? bylo nespravedlivé, protože nedostatek důkazů, že spotřebitel vnímá termín tak, jak je popsáno v organizaci. Výsledek? Výrobci mohou nadále propagovat a označování svých produktů? Hypoalergenní? bez jakéhokoliv předpisem nebo normou stanoveným vládou. Spotřebitelé nemají jistotu, že výrobek označený? Hypoalergenní? je nějaká méně reaktivní než jakýkoli jiný produkt. Teoreticky by společnost uhasit výrobek, který je? Hypoalergenní? , které je plné toxinů a alergenů. Jedno malé vítězství, že FDA se zdá k měli je, že alespoň nyní výrobci jsou nyní požaduje, aby složky na etiketách výrobků, aby spotřebitelé mohli vyhnout látky, které vědí, že jsou alergičtí nebo měli problémy s v minulosti. Jako spotřebitelé si musíme být vědomi složek v produktech používáme, protože prý ve společnosti, které je činí že jo? T velmi znepokojen naše zdraví, přes jejich ziskových marží. Není pochyb o tom, že některé výrobky tam, že tvrdí, že jsou ve skutečnosti jsou hypoalergenní, ale pokud jste inteligentní spotřebitel a starosti o vás a vaši rodinu? Je zdraví, ano? Budu dělat výzkum sami a nespoléhat se na těchto společností pohledávek. Hypoalergenní? Spíš hypohonest.



Kontakt: info@infozdravi.xf.cz

Na těchto webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek k poskytování reklam na zboží a služby, které vás zajímají. Více na Zásady ochrany osobních údajů